Pages

Monday, June 20

Letusan Gunung Berapi Di Chile..Buat Ramai Mengucap Panjang..

Lepas tengok gambaq ni yang di post oleh kengkawan di jitra, memang mengucap panjang aku..rasa terpanggil ke dalam kuboq dah ni..begitu besaq tuhan nak tunjuk kat kita kekuasaan dia..alhamdulillah kat tempat kita tadak yang serupa ni, aku rasa kalau ada kompem yang keluaq rumah jadi K-Pop tukaq jadi imam muda terus..yang fesyen gadis gula-gula jadi ustazah pilihan Astro..












Betapa teroknya depa kena..mai tengok kat link ni untuk lagi berita panas..


4 comments:

✖[Hanjiechan]✖ said...

fuyoo~ eh,mksd sy subhanallah~

Sarah Sayuri Hartnett said...

speechless ....

-_- llll

Encik Amie said...

hanjie: meremang bulu idung.
Sarah: buka mult tp xterkata

sharifah medula said...

i mengucap gak. tapi pendek je la. mcm x yakin je hampa mengucap panjang.