Pages

Monday, May 2

Mousepad Yang Geeky.

Dah tengok sofa untuk geeky, teringin dak nak tengok camana ruma geeky nih punya mousepad? Aku rasa hampa pon nak satu, tak kira nak buat letak bagi kawan-kawan sakit hati atau bagi mak ayah maki-maki.

Multifunction Punya Mousepad.

Mousepad jenis ni didatangkan dengan usb hub yang boleh sambung guna usb port,lepastu boleh geli-geli mouse kat pad nih sambil kira guna calculator yang ada.

3 in 1 Mousepad


Mousepad nih ada papan kekunci dan jugak usb port dimana penambahan port dan senang nak cucuk kat pad nih kalau nak cepat dan malas nak tenang-tenang kat tepi laptop atau nak tunduk cucuk kat CPU hampa tu.



Ada banyak lagi mousepad yang cool aku jumpa termasuklah di bawah nih, aku rasa mungkin akan ramai menjadi pengumpul mousepad lepas ni.

Facebook Dan Twitter Mousepad


Hamburger Mousepad


Anime Mousepad


Upskirt Mousepad


Mousetrap Mousepad

Circuit Board Mousepad


Finger Drum Mousepad


Yang ni paling lain dari yang lain, sesuai untuk orang yang bekerja dan suka dengar bunyi muzik atau  apa saja berlatarbelakangkan muzik,sambil goyangkan mouse tu, hampa boleh cipta sendiri bunyi yang hampa suka pada drum nih, dan siap boleh record lagi bunyi tu kalau hampa suka.

3 comments:

Abang Zam said...

KAHKAHKAHKAHKAH

nice sial! aku suka yang ade calculator tu

Encik Amie said...

hahaha...betoi ka hang suka yang tu?? cecece..

Nick said...

creativity and technology nowadays :D