Pages

Wednesday, May 25

Almari Baju Untuk Kanak-Kanak.

Kepada anda yang ada anak lebih kurang umoq dalam 5-8 tahun yang masih terkinja-kinja tatau nak letak baju atau amik baju kat dalam almari tu sampai berselerak, boleh cuba pakai almari jenis nih...tak pecaya jom tengok.







Sesuai untuk anak anda yang berjantina lelaki dan perempuan, yang almari bawah sekali tu yang untuk perempuan, jadi yang jenis 2 alam tu aku tatau la nak kata apa..pandai-pandai la mendidik anak anda.

Pesanan ini ditaja bersama Belogapasajajadi, Nuffnang dan YES 4G.

3 comments:

Syuk Ry said...

menarik jgak almari ni.. leh ltak kt hostel ak 1 ni..
Windows 8 Akan Dilancarkan Sepenuhnya 2012 !!

mOon jOhari said...

...menarik la lemari mcm nih....bukan budak2 je,yg dh tua bangka mcm mOon pOng suka... :)

Noor Nazrah said...

kat mana nak beli?