Pages

Wednesday, April 6

Senjata Miniature.

Mainan yang cukup cute untuk diletak di rumah atau dibuat simpanan peribadi untuk hobi kesukaan sendiri.

Jom kita belek sikit apa yang best sangat...


Tiny Deadly Canon



Tu nama yang dibagi kedia,mungkin budak-budak kecik akan sukakan bentuk dia yang memang kecik dan sikit comey, tapi kena berjaga-jaga bila diletakkan sedikit belerang dan dicucuh dengan bara rokok, canon ni boleh meletup dan menghancurkan sebijik lampu mahupon sebiji teh tarik gelas besaq sehingga hancur.




Pistol Revolver



Memang pistol yang kecik dan jenis yang boleh jugak membunuh orang daripada jarak dekat. Revolver ni dah dinobatkan dalam Guiness Book Of Record yang mana merupakan pistol bersaiz kecik sepanjang 5.5mm yang boleh meletup atau senang cerita boleh berfungsi cam pistol biasa yang betoi dan bukan hasil ciplak dari negara china mahupon thailand. Pistol revolver nih dah diharamkan penjualan di US tetapi pistol ni dibuat di Switzerland.

Untuk lagi pistol dan senjata yang comey lotey boleh lihat di bawah :




16th Century British Wheel Lock Pistol


Japanese Type 89 Grenade Launcher


District 9 Arc Generator




Miniature Cannon with Spokes



Dan yang paling steady yang bawah nih, tapi untuk adik yang dibawah umur 13 tahun dinasihatkan tidak mencoba menembak kawan-kawan dengan lastik nih, ini hanya gambar hiasan saja.

Mini Pensil Crosbow




Jika ini digunakan di dalam kelas, mungkin akan bertumbok budak-budak tu mahupon cikgu disiplin akan meng"slice"kan bontot mungil budak-budak nih.

No comments: