Pages

Wednesday, April 6

Facebook Friend Boleh Jadi Wallpaper Rumah Anda.

Semuanya boleh la ni, ni orang panggey sambil menyelam di alam maya buat duit, bukan skim Mai-Laboq-Mai yang dah terbukti keberkesanannya di atas muka bumi ni yang membuatkan yang sudah miskin jadi papa kedana akibat ditipu hidup-hidup.

Tak pernah orang kata bila buat akaun jaringan laman sosial nih tak penah add orang atau orang tak penah add kita, kepada orang yang sering memanjakan diri di facebook dengan status ayat manja paling power di abad nih yang statusnya aku takyah habaq pon tak pa hampa semua buleh agak dah.





Jadi ini amat berksesan bila mana hampa nih sangat prihatin dengan hampa punya kengkawan dalam facebook tu boleh mula menempah sejenis menatang yang dipanggil Poster Montage. Dia nih lebih kurang macam poster yang penuh dengan gambaq kawan-kawan la.

Boleh di beli dinternet atau aku rasa nak buat sendiri pon buleh, zaman la ni pakai google.com saja semua bleh jumpak.




Boleh dapat dalam macam-macam saiz dan paling terkini boleh gak tempah untuk buat skrin saver. Saiz kanvas yang akan diguna bergantung kepada berapa ramai kawan-kawan yang hampa ada, lagi banyak kawan lagi makan modai nak order natang nih..

Via SocialArtWorks

No comments: