Pages

Thursday, April 14

Prudential Insurans. Kempen Dari Nuffnang.



Insurans, sangat bermakna jika anda seorang yang jenis badan lemah-lemah, sakit urat sendi, dan ketika membeli insurans pastikan anda bukan seorang perokok, jika tidak buang duit sahaja anda membeli insurans. itu ayat seorang ejen insurans kepada aku.

Insurans la ni memang amat menjadi keperluan dalam hidup kita tak kira di kota mahu pon di desa, dari rumah atas tanah, atas bangunan sehingga kedalam tanah, semua perlu insurans.

Sebab anda perlukan insurans? Makanan yang dimakan kini sangat tak elok untuk kesihatan, tak percaya? tengok perot aku sudah boncit akibat makan banyak dan tidoq banyak, eksesais sangat kurang dalam hidup.

Jadi aku nak iklankan satu produk hasil usahasama syarikat Nuffnang dan kempen yang diaktifkan oleh prudential.



Prudential ni adalah satu syarikat insurans yang sangat top di Malaysia masa kini tak kira dimana saja mesti akan ada agen insurans ni. Insurans yang ada bagi prudential nih adalah tergolong kepada beberapa jenis daripada jenis untuk yang sudah tua, untuk para wanita, untuk yang bekeluarga, untuk keselamatan rumah tangga daripada rompakan dan sebagainya.

Amat elok sekali kalau beli nih, menjamin masa depan anda dan keluarga.

Dalam satu telemovie seorang ejen menjual insurans kepada pasangan bercinta berkata, " kalau akak beli insurans ni bila akak sakit abang dapat duit,kalau abang sakit,akak dapat duit insurans, kalau dedua mati, atok dapat duit insurans, kalau atok mati,cucu dapat duit insurans."
Ada paham? Belilah insurans untuk kehidupan jangka panjang dan mungkin jangka pendek, bila kita nak mati kita tak tau, bila kreta nak kena belah bontot pon kita taktau, bila anak nak sakit demam pon kita taktau, jadi seeloknya menjamin masa depan selain daripada hasil tabungan anda sedikit-sedikit lama-lama jatuh sakit.


Boleh cuba try kaji selidik di sini Prudential Insurans Malaysia.

2 comments:

Abang Zam said...

untung la orang dapat BE..pfffft
since aku pakai nuff dulu aku tak pernah dapat BE..terus tukar advertlets..

dah berapa duit kau weh?

mizan said...

brapa sen ja duet aku ni. Hang kena sbr.kalau x memang xkan dpt la.