Pages

Saturday, April 9

Memang Jadi - Kasut Nike Air Force One Jadi Speaker.

Ini bukan kasut biasa macam kasut Nike yang lain,dah diubah betoi-betoi sampai nampak gempak tak kira diletak di bilik bujang anda,rumah bujang,pejabat mahupon di mana saja tempat yang dituju, baca lagi untuk maklumat lanjut.








Alex Nash atau dinamakan Nashmoney yang mencipta kasut nih untuk dijadikan speaker,memang sangat nampak cool habis-habisan, bila tengok memang rasa dalam hati perkataan "aku nak satu camneh"..hahaha

Via Freshome.com

2 comments:

MissNadh said...

gile cool! :)

Encik Amie said...

MN: sangat cool kan..memang sangat rasa nak ada sebijik..hahaha, agak2 berapa ratus ni harganya kalau dijual di pasaran.