Pages

Saturday, April 9

Penyendal Pintu Yang Sempoi Baq Hang.

Haritu ada kawan di facebook aku  baru lepas pi tukaq iPhone dia amik yang baru pasai tokey tu dok godek-godek sampai melingkop talipon dia tu, jadi dah dapat baru, aku mintak la yang lama punya iPhone nak buat sendal pintu bilik aku..hehe..takleh katanya..

Jadi hari ni tepikiaq plak aku asyik-asyik dok melipat kotak ja dijadikan sendal pintu, apa kata aku try cari kat memana sendal pintu yang agak cool dan tercengang orang tengok tanpa berkelip mata bila lalu depan pintu.


Di bawah ni adalah beberapa penyendal pintu supaya tak tertutup yang agak kreatif dan cute utk diletakkan di bilik dalam rumah,opis,studio jamming,bilik mayat mahupon bilik melepaskan hasrat terpendam selama ni.



















Gambar paling last sekali lah paling steady dan kena dengan nama kedai tersebut..hahahaha..

3 comments:

Abang Zam said...

kahkahkah! nice doh kedai die..haha
komp buruk buat sendal pintu

lah said...

tu kedai komputer,klau kedai moto, ekzos buruk pn dpa bwat sendai pntu.. :P

xazryx said...

wow .sumpah sempoi .