Pages

Sunday, April 3

Larian Amal Sambil Berfesyen...

Teringat aku di waktu muda remaja dulu masa masuk acara berjalan untuk negara...masa tu aku rasa masih di sekolah rendah, sangat seronok bila beramai-ramai berjalan bersama-sama walaupon hanya dalam 5km saja tak rasa penat, kalau sekarang ni 5km tu aku rasa dah 10 kali berenti kot..

Cam biasa, on laptop,cucuk broadband ja buka facebook sambil mencari mangsa baru untuk hasil bahan di share bersama orang ramai di belog aku. Jadi aku terjumpa acara larian yang diadakan di kota London dimana depa ni berlari sambil memakai kostum. Sangat ganas,menarik dan aku rasa di Malaysia pon patot ada benda camni barulah happening sikit dan tak boring..



























Daripada gambar yang aku tengok kat sini..aku rasa ada separuh dari orang dalam gambar ni ada kedai dan dengan cara memakai maskot yang menunjukkan perniagaan depa untuk menarik minat orang ramai yang mai tengok depa berlari ni untuk pi ke kedai depa..bagos punya iklan kalau lagu nih..

3 comments:

Syuk Ry said...

mmg uniq la berlari smbil brfesyen..

Ahmad Uzair said...

style

mizan said...

haah,kalau kat sini pakat buat kostum mesin padi,pokok padi,pokok getah,lembu,kambing,pokke,ayam kampung,orang hutan. Xkan xstail lg.