Pages

Saturday, April 2

Gadis Chantek Dalam Kostum Spiderman.

Sempena untuk filem baru yang tengah di buat kot rasanya tak sempat aku nak google pasai filem spiderman terbaru lakonan member marc zuckerberg dalam cerita social network yang dinamakan Albert Garfield kalau tak salah aku akan menjayakan watak spiderman tu.

Tengah dok kelebek-kelebek sebelum maghrib terjumpa la beberapa gambaq yang aku rasa bole tahan gak gadis-gadis nih yang cuba menjadi spiderman. Jom kita tengok yang mana yang hot..













Gambar yang last sekali nih..bila aku tengok first aku tak berapa nampak lagi..tapi kali kedua-ketiga dan seterusnya memang lain macam dah aku rasa daripada segi bentok muka,jenis kulit dan ketebalan makeup termasuk saiz hidung..hahaha...cara possing dan rambot.

Anda tentukan.

1 comment:

Abang Zam said...

hahaha..yg last tu biatch!

kan? haha