Pages

Sunday, April 3

Comelnya Cupcakes Android...tuudiaaa..tudiaa..

Sekali pandang memang akan membuat makwe anda tertarik dan melekat di cermin kaca hak milik kedai kek berdekatan dengan kedai kak timah kengkang.

Mana tak nya...dah la comey plak tu..dah tu boleh bawak bagi kawan-kawan puji..selalunya benda camni berlaku di kalangan gadis genit berstatus di facebook " titew ngah mam roti menggali cecah sarmerr curry ikan sirmarlam purnyiierr.."

Boleh terus melihat di ruangan...



Jika anda peminat iphone sila klik ALT+f4..ini OS untuk henpon jenis berkawan dengan orang..hehe..jika anda jailbreak bole tengok.


Jika meminatinyer punn...hampa mungkin kena bayaq USD30 untuk beli android versi cute cupcakes nih....tuuuuuuuuudiiiiaaaaaaaa..mahaiiiii...

via Superham

3 comments:

Abang Zam said...

ahahaha...nak makan pun sayang sial! haha

Encik Amie said...

hahaha..ni kalau kawan2 sentoh..tikam pun tikam nihhh..

saya_arief said...

smart giler kek.
:D