Pages

Wednesday, April 13

Iklan Lagi.Pengiklanan Bangku .

Kali ni iklan berkisarkan kisah suka duka gelak tawa di atas bangku, tau apa itu bangku? Kalau tak tau pi kedai DVD cari cerita bangku kosong. Cerita lawak gila nak habaq mai kat hampa sesuai di tengok pada waktu tadak orang kat rumah di pukul tepat jam 2 pagi.

Hehe..aku tipu? Sikit ja kot..ok ni plak nak share mai kat hampa iklan yang ada di kerusi-kerusi yang mana selalu diletakkan nama kawan ni sayang kawan ni, no talipon adik isap power, belen cina seksi dan sebagainya..

Becherovka "get closer" bench.


Ni adalah iklan minuman keras, jadi just amik idea nih saja, jangan plak dok menegok minuman keras plak kalau minom kopi keras takpa nanti berak tahi keras.Becherovka ni adalah satu jenis minuman keras tradisi negara Czech yang diminum tak kira lelaki atau perempuan di negara depa nih.

Iklan KitKat



Iklan IKEA



Iklan ni di satu jalan di Jepun.

Iklan Energy Fitness di India


Duduk dan timbang berat badan, memang gymnasium yang gempak gak nih, bukan senang nak buat iklan belambak cam nih..mau modai besaq gak la..Seleberiti Fitness bila lagi nak buat..

Iklan Companhia Athletica




Bila ada orang duduk saja kat atas kerusi ni dia akan menlungsoq turun atau orang kl panggey meluncur.Apa yang aku dapat google pasai ni, dia adalah satu akademi untuk athlete atau orang biasa pon boleh masuk join program yang dia ajaq rasanya...pasai bahasa yang agak buat aku tak paham, aku just bagi isi pasai apa yg aku tengok dalam gambar tu saja.

Iklan Untuk Majalah BMX.(BMX Rider Magazine)



Pastikan sambil tengok keliling tu baca la sama iklan yang ada kat kerusi tu, mungkin satu-satu iklan tu ada makna yang patot kita ambik tau termasuk iklan kesihatan.

1 comment:

Abang Zam said...

aku tak faham yg kusi menggelongsor ngn kusi last sekali..hahaha

tapi nice gila yg kitkat tu!