Pages

Saturday, April 23

Eggshell Carvings, Sumpah Halus.

Mintak maaf, post muka utama untuk penutup hari sabtu ni aku terpaksa pakai tajuk yang cam omputeh skit, sebab tak mau memalukan tukang-tukang carvings di luaq sana tu, kalau letak bahasa melayu takda la nampak sempoi sangat.

Yang ni aku rasa aku nak tabik springs dekat sesapa yang boleh ukir kulit telor jadi sesempoi camnih, rasanya abang blogger Telor Dibasuh pon tak reti nak carvings camnih agaknya..hahaha.

Okeh cukup sudah kita merapu meraban, ukiran menggunakan bahan utama seperti kulit telur ni diciptakan oleh seorang puteh bukan hitam bernama Brian Baity. Jom tengok kulit telur yang aku kata halus ukiran tangan yang dah dibuat dengan teliti tu.













Gambar yang last sekali terbaik sangat, hasil tangan sedara aku dok belah Europe nuh bernama Gary Lemaster, bukan Gary si siput belaan Spongebob itu okeh!

2 comments:

BuDaK PeGheLiH said...

mesti mahal giler kn harga dia.. pastu kna simpan dalam almari kaca yg org xbleh sentuh.. hakhak..

sbb nnt kalau anak cucu datang abis pecah telur tu.. :p

mizan said...

alah,tak mahai mana pon, ada la rega teloq dalam 5 kupang lagu tu, tolak pi mai upah apa semua skali upah kemahiran kawan tu yang dalam level 30 camtu, boleh la pi sebijik RM500..kekekekeke