Pages

Saturday, April 23

Khas Buat Peminat iPhone 4 Yang Pakai Celcom.Tq Nuffnang Untuk Iklan Kat BelogASJ





Berita baik dan sangat baik buat pengguna Biru yang malas nak beralih arah dari Biru ke hijau atau Kuning, ini berita yang tak mengejutkan aku coz dah lama baca pasai rumor nih tapi buat masa ni sibiru tengah mencuba membawa masuk iPhone 4 dari syarikat Apple ke Malaysia.

Diharap Sibiru gak boleh bawak masuk mai iPhone 4 model kaler putih yang tengah melanda negara UK tersebut buat masa ni. Apa yang tak best sikit, anda takleh pi kedai Biru dan terus beli, tapi kena buat pre-order dulu melalui website dia, mungkin gak ni sebab Apple nak tengok berama ramai yang nak beli iPhone ni melalui Sibiru, yelah..kan Si Kuning dengan Si Hijau dah bawak masuk henpon canggih tak mau berkawan dengan orang ni, mana tau kot-kot tak ramai dah nak pakai henpon nih setelah Android pulak bersenggama dengan geng-geng kipassusahmatigadgetbarunaktopnih.

So, adakah Si Biru ni dapat melawan Si Kuning Dan Si Hijau untuk berlawan mengenai harga yang lagi murah untuk iPhone 4 yang menjadi kegilaan remaja termasuk pakcik-pakcik masa kini..sama-sama kita tunggu berita dari pihak Si Biru a.k.a Celcom sendiri.

Nampak gaya si Kuning tengah hebohkan berita nak bawak masuk mai iPhone 4 Putih dah, nak tau kena masuk website dia la.Klik link bawah untuk maklumat lanjut.Boleh gak klik iklan-iklan daripada Nuffnang kat website aku nih kalau keluar pasai iPhone 4 celcom nih.Mungkin leh link terus untuk daftar dan tempah, khas untuk peminat iPad 2, 29 April 2011 Tarikh anda untuk beratur di KL untuk beli natang tu, aku tak check lagi stock dan harga dia.

Via Justatechblog dan Malaysianwireless.com

2 comments:

Ahmad Uzair said...

syok nya dpt kempen baru..

mizan said...

eh..takda la..blm dapat kempen, iklan ni keluaq kat belog nih, saja dok cari-cari sikit then baru tau yang kata celcom nak bawak masuk iphone 4 tu..huhu..