Pages

Saturday, April 16

Aksesori Fashion Yang Buatkan Gadis Terliur.Dan Aku Pon Terlapaq.

Harini aku nak buat happening dan sikit dengan kelaku yang agak rempit dengan panggilan gua dan lu. Sebab apa? sebab kalau nak nampak ganas kena buat camtu,mungkin oleh sebab ada yang tak berapa nak paham loghat kedah nih, aku letak sikit-sikit ja loghat kedah dan kita akan kearah URBAN sikit.

Hari ni gua nak share something new kat lu si gadis genit berbulu mata palsu dan berpimple batu yang mengaburi mata orang yang menengok dengan adobe photoshop dan sedikit talkum daripada Maybelin. Ni gua nak share dengan Lu orang semua yang suka berfesyen nih dengan fesyen yang akan membuatkan mak lu orang dan taukey yang menjuai buah tu dapat pakai BMW dan Ferrari.

Ni adalah aksesori yang menggunakan bahan makanan termasuk buah-buah dan jugak cokelat.Bukan tu saja, banyak lagi bahan makanan yang dibuat untuk anda bergaya selama tak sampai separuh hari.




















Yang mana satu yang lu orang rasa cam nak dimakan? Maaf diatas gambar sepender tersebut..yang pasti, gua rasa headphone tu memang agak nice bila di pakai, agak-agak melekit dak rambot bila pakai lelama..?

6 comments:

syidadu said...

HAHA penuh semut satu badan kalau pakai !

Qahirah Shahid said...

waaaaaa...sedaap :)

mizan said...

dadu: hahaha,mesti la kna pakai dgn baju anti semut skali.
MQ: Sedap ja kan.

anna said...

waaaaaaaa!!!terasa ng ayat ni.."berpimple batu yang mengaburi mata orang yang menengok dengan adobe photoshop"..kecik ati..hahahaa..;p..nsib baik bulu mate pelsu xpakai..hihi

mizan said...

haha,itulah hakikatnya. Sori jika terasa.

arjuna said...

gambar panties mcm cilaker..haha