Pages

Saturday, April 16

Info : Gaya Rambut The Beatles Dari 1963 Hingga 1970

The Beatles ni adalah satu nama yang tak asing lagi di persada seni seperti seni suara yang kita dengaq sekarang nih ada band dari Malaysia yang jugak meniru gaya band nih yang agak cool dengan muzik pop dan rock yang agak cool dan marveles dengan muzik yang dibawa disusun rapi dan dimasukkan muzik klasik.

Pada yang tak kenai group ni, lu orang boleh pakat-pakat google sebab band nih memang sangat dewa dalam aliran muzik di Liverpool, depa nilah pencetus revolusi sosial dan budaya pada era tahun 60-an di mana semua anak muda tergilakan muzik depa nih, terdiri daripada John Lennon merangkap pemain gitar rhytm dan vokal,  Paul Mc Cartney sebagai pemain bass dan vokal,George Harrison Lead Guitar dan Vokal, dan Ringo Star sebagai pemain drum dan vokal jugak, bak kata orang, depa boleh main instrumen di khalayak ramai sambil menyanyi, sangat terbaik lagu-laagu depa. Begitu catchy sampaikan masa nyanyi pon boleh goyang-goyang kepala, jambul jangan dok katalah.



Jadi harini gua nak share dengan lu orang semua dia punya design atau fesyen rambut di era kegemilangan depa nih.

Depa nih memang amat style, lagu memang boleh tangkap lentok habis. Kalau nak tau cerita pertubuhan depa nih boleh try download filem bertajuk "Nowhere Boy" kalau tak menjadi kesalahan aku cerita daripada dia tak reti main guitar langsung,dibela oleh mak sedara dia kot, lepastu bertemu dengan mak kandung dia yang agak havoc dan pandai bermain alat muzik, dari situlah dia ni mula belajaq main guitar dan menubuhkan band nih dan menjadi kegilaan remaja.

4 comments:

medi said...

aku minat gle the beatles

Abang Zam said...

damn old skool dude!

mizan said...

mv: xkan xminat,best kot.
Az: old skul and femes.

Unknown said...

aku suka lagu diorang...


Malaysia paling cekap berbahasa Inggeris di ASia