Pages

Thursday, March 10

Game yang mesti ada dalam Android, iPhone4 dan iPad1&2.



Nak tau game apa? selain Angry Birds..game paling top setakat la nih adalah keluaran penjual buah tepi jalan yang mana buah burok dan busuk dah depa letak dalam game nih.

Hehehe..game Fruit Ninja la, yang penting skill kelajuan jari amatlah penting untuk mendapatkan markah dan mata kena clear dan jangan rabon bom ya..pasai bile anda tercantas bom, mungkin hidup anda takkan senang.

Sekali potong paling kurang kena 3 biji buah untuk dapatkan mata yang agak chanteks dan bunyi yang nice pada henpon atau tablet anda.

Aku rasa ada 2 jenis fruit ninja, satu tu dia bagi kita sekali chances ja untuk dapat nilai mata yang tinggi dan jugak kalau kena bom, bye2 la anda punya total himpunan markah tu.

Yang satu lagi aku dok rajin main dalam game iphone4 ni plak yang fruit ninja ada masa dalam 1 minit untuk dapatkan markah paling tinggi, ada gak bom tapi kaler ungu@jeremia..sekali terslice bom mungkin hidup anda punya nyawa akan dipotong 10 saat, tapi dia ada yang combo punya dimana semasa slice buah tu dan asyik dok dapat hit yang hebat dan jugak combo mungkin akan ada buah pisang bewarna warni yang akan boleh kita slice dan dia akan darabkan dengan kita punya slice yang kita combo kan tu, yang satu lagi pisang memang best sebab akan berhentikan masa,jadi slicelah sebanyak mungkin tapi kalau masa pisang hentikan masa nih lalu.

Ada satu pisang yang dipanggil pisang Raja dimana bila kita slice pisang tu, akan keluaq beribu ribu buah untuk kita slice dan combokan sampai point atau markah boleh sampai dekat 500 ratus atau lebih.Nak tau pasai apa aku kata game nih best? pasai game ni la ni dah sampai penjualan atau download sebanyak 6million.

Pilihan terletak ditangan anda. Kepada sesapa yang rasa tak pakai line internet berbayaq bulan-bulan lagi dan tak beli iPhone4 dan rasa ketaq kaki dan tangan nak beli iphone tu boleh klik link yang aku bagi kat bawah ni.

Confirm tak tidoq malam punya lepas tengok.

Slice Fruit Ninja Via Digi

1 comment:

Kendra Bing said...

The must-haves cydia tweaks and apps

http://www.kendrabing.com/woof/index.php?ivtl=1784