Pages

Thursday, March 10

Casing Menjaga Kulit Macbook Pro keluaran terbaru.

Mesti ramai betoi yang suka menjaga kecantikan dan kemanisan kulit laptop atau dia punya hardshell kot org panggey, aku pon bukan geek sangat bab2 neh, tapi yang ni aku rasa aku tak jumpak kat kedai lagi, cuma yang ada mungkin aku tgk pada hset yang kengkawan aku pakai model zaman la ni.

Ni aku nak share satu casing yang bila tengok cam best gak dan khusus untuk pengguna Macbook Pro dan sekelian laptop pon bole pakai tapi kena p cari kat kedai apek2 di luaq sana mesti ada punya yang ciplak.

Okay bagi pemunya Macbook Pro anda boleh mendapatkan hardshell ni pada harga USD60 pada saiz 13 dan 15 inchi kalau tak menjadi kesalahan aku. Nak tengok rupa dia? Meh3...



Untuk tengok2 sikit pasai apa yang depa dok kata pasai natang neh jom ikot aku terjah.


Via DT

No comments: