Pages

Thursday, March 10

Acuan Biskut Dan Biskut yang Nice.

Memang nice sebab aku tengok ja pon dah rasa lapaq gak..hehehe..sesuai untuk akak-akak or adik2 yang baru abis SPM tu dok kat umah buat biskut bagi famili makan.

Memang sangat sesuai kalau kat umah ada adik kecik atau pon untuk yang memang dah ada buat bisnes biskut ni termasuk yang tengah pikiaq nak buat bisnes jual kuih muih di bulan ramadhan nanti.













Mesti adik-adik yang rajin mai kutip duit time raya tak mau makan dulu tu masuk umah lepas tengok kuih atau biskot camni terhidang..hahaha..tak pecaya? kena la cuba..

2 comments:

dilaOHdila said...

sangat menarek...
teruja dan nak beli lah (hehehe)

amie said...

kena beli ni kakak..try la cari kot2 ada jumpa..tapi kena la buat sedap2..nanti pos kat sy sekotak