Pages

Thursday, February 10

Best iPad Aksesori Version 2.0 Case






Semua case ada dalam ni utk ipad mungkin jugak sesuai utk notepad yang bersaiz sama cam ipad ni.

Agak ok gak utk yang suka menarik perhatian orang ramai atau kengkawan ketika di mamak corner atau pon di dalam kuliah.



Marware Eco-envi
Ini bukan sampul surat tapi didesign seperti sampul surat..memang cool dengan binaan dia yang cantik dan berkualiti tinggi..padanla harga dia pon boleh buat tambang minyak dan tol dari kedah ke kuala lumpur.



E-volve reversible neoprene sleeve case cover
Case ni lebih kepada rupa sarung kaki atau stokin anda...didatangkan dengan warna yang meriah makngah..





King Case
Ini bukan case yang biasa tapi dikeluaqkan mengikot siri dia bermula dari pada jenis Zebra Skin,Plaited Pattern Pink, Plaid Pattern Blue, Sequin Sparkle dan jugak Alligator Skin. Klik nama utk terus ke link sterusnya.Jangan risau..ini case dibuat secara keras punya kulit nih,kira hard case la then boleh tahan pada kecalaran pada bahagian ipad anda.



Mapple Wood Case
Case ni bukan dibuat daripada kayu tapi dia punya design luar memang dibuat untuk nampak seakan kayu sedangkan bahan asas utk case ni adalah dari jenis vinyl berkualiti tinggi.



Pada kakak-kakak atau abang long yang hyper aktif..ni aadalah sesuai ketika anda membuat balingan kemuka balak atau marka anda ketika marah dan bila jatuh dia akan tahan sebab gelembung pada bahagian case tu dah dibuat untuk menyerap hentakan dengan dalam dia diletakkan gel..nama dia Hard Candy Cases Bubble Sleeve..link utk pembelian tak jumpak la..sori..

No comments: