Pages

Monday, January 3

Terima Kasih Celcom dan BE dari Nuffnang..





Terima kasih kepada pihak celcom kerana telah memilih BelogApaSajaJadi untuk mengiklankan produk mereka dan juga pihak nuffnang di atas jasa baik anda.

Sekarang belog ni dah jadi belog yang makin aktif dengan peningkatan dari pembaca dan penulis untuk saling beramah mesra dan memberi informasi yang berguna.

Kalau semua nak tau celcom tengah buat sales sampai akhir bulan March tahun ni dengan 40 peratus untuk telefon bimbit seperti HTC dan Blackberry.

Aku harap lepas ni depa akan buat Sales untuk Blackberry Playbook cam dalam review aku yang sebelum ni. Kalau ada mesti pengguna pon nak try pakai gak. Celcom ni bagus sebab kadang2 depa ni tak kedekut dan selalu gak aku dengaq ramai yang memang suka guna Celcom punya line atau prepaid. Dia punya coverage plak memang dah sah kita tau dok atas Gunung Jerai pon still full bar. Tu tak kira lagi dok belah hutan mana2 lagi.


Duit kopi dari Nuffnang.

Apa pon coverage Celcom memang yang terbaik setakat ni dan memang diminati oleh semua lapisan masyarakat termasuk promosi line dia yang baru aku dengar haritu yang mana sapa yang guna Postpaid dia sampai RM99 akan dapat call dan guna internet free pada hari jumaat sampai ahad kalau tak salah aku. Tapi aku dah lupa dia punya pakej postpaid yang mana. jadi untuk lebih lanjut boleh klik link ni.

Kerana celcom duit aku makin lama makin bertambah, walaupun sikit bak kata orang tua-tua, sikit-sikit lama2 jadi blakberry.


Celcom Telecommunication Best Provider.

No comments: