Pages

Monday, January 3

Kenapa anda perlu JailBreak Iphone anda?


Dok tak dak aku tuleh pasai ni apa gila nya, mau kena ban gak nanti ni..huhu..kawan2 aku dok kata jailbreak-jailbreak yang aku tau tower break dalam game DOTA tu ja..

Ni ada beberapa jawapan yang hampa buleh pakai kalau kawan2 peleceh hampa pasaipa hampa jailbreak iphone hampa yang bleh main game mengai tu.

1- Buleh pakai third party punya software
2-Bleh pakai GPS free
3- Boleh play flash video, kalau yg ni betoi coz kawan aku handset dia yg iphone 3g aku buka belog aku dia takleh bukak video youtube.
4- kalau di US boleh tengok ceria futurama, family guy dan chuck percuma.
5-Boleh track kehilangan iphone
6- Buleh download macam2 app takyah pakai duit.
7- Boleh kawai handphone kita dengan banyak cara termasuk system os dalam handphone tu.

Jadi ni adalah sikit2 benda yang boleh di guna pakai, kalau nak ikotkan ada 60 cara tapi bagi skit2 dah la, yang cari tu pandai2 la pusing sikit2 noh..

so selamat menjailbreak handphone jangan sampai kena hack oleh hackers ataupon kena tangkap dgn Apple dan handphone kena p format len.

No comments: