Pages

Tuesday, January 4

Jam untuk Pengguna Blackberry...!!!



Ni satu lagi untuk pengguna Blackberry. Sebuah jam yang agak membantu pengguna blackberry.Dia punya design yang simple tu.

Bagi si pemakai jam ni dia menolong orang yang memakai jam tu utk tau sapa yang call atau sms kita, kira bila call masuk akan terpapar nama org tu dan jam ni akan bagi alerts melalui vibrator. Pada yang tak tau tu benda ni kalau nak ikotkan dah 2 tahun dah keluaq mungkin kat Malaysia ni tak top sbb ramai yang tak minat benda-benda cam ni apa pon mai kita amik tau sikit supaya bila kita tgk di kedai yang mungkin mula menjuai jam ni kita boleh tau kot2 tauke tu nak tipu kita ka apa.




Apa yang bergunanya jam ni kepada si pemakai yang mempunyai blackberry ialah mudah. Apa yang mudah sebenaqnya? besala kadangkala time tengah shopping atau bawak kereta tu kita seringkali lambat baca mesej atau jawab call dari para peminat atau kengkawan kita, jadi dengan inPulse ni semua tu mungkin berakhir sbb apa yang boleh dilihat disini sapa yang pakai jam ni boleh baca mesej yg masuk ke blackberry termasuk sms,email dan jugak BBM dia. Sambil tu dia gak akan vibrate semasa semua tu berlaku dan bila ada call masuk nama orang tu akan keluaq di jam ni la, kira takyah la nak kalut2 bawak keluaq talipon dah, sambungan pada jam ni plak dia menggunakan khidmat bluetooth sebagai peranti penyambungan. kira cam handsfree la jam ni.
bukan tu saja dia gak berfungsi dengan penyambungan kepada Twitter, dan harap maaf facebooker sekalian sbb benda ni belom dibuat untuk disambungkan kepada mesej atau notification daripada facebook anda.


Bateri dia tahan untuk 4 hari dan memerlukan 30minit untuk mengecaj balik jam ni, dia gak boleh didapati dengan harga $149.
Jam ni telah dikeluarkan pada tahun 2010 dan adalah design pertama daripada syarikat pembuatnya Allerta Inc.

Kurangnya pasai jam ni ialah :-

Tak boleh nak jawab call termasuk video call,dan takleh nak berbalas email serta sms la. tu saja, yang lain ok. so hampa pikiaq la sendirik.
Untuk sama-sama tengok mai kita tgk playback pasai jam ni.








Klik untuk order
Untuk ke link pasai benda ni

No comments: