Pages

Tuesday, January 4

The Tourist Movies Synopsys..Good.




Sapa yang nak p maybe kena bawak marka sbb crita pasai percintaan skit dengan aksi kayuh bot tengah pekan Venice.SApa-sapa yanng tengok SALT mungkin akan tau pasai cerita ni sbb jalan cerita agak lebih kurang gak dari segi misi dan visi.

Sinopsis dia camni :

Elise si gadis cantik dan lentik merupakan seorang kekasih yang dipunyai oleh seorang akauntan bernama Alexander Pearce yang telah membalas duit taiko atau gangster bernama Shawn sebanyak mana aku tak brapa nak pasti sangat. Dan polis serta penjahat ni seringkali mengekoq si Elise ni supaya depa dapat berjumpak dengan Pearce ni. Jadi Polis plak dok cari Pearce ni sbb nak dakwa dia atas duit haram yang dia ada dan telah tipu sebanyak 774 juta USD kalau tak salah aku.

So cerita ni membabitkan watak Alexander Pearce ni la kiranya, dari first kita memang tak pasti sapa watak2 dalam tu yang merupakan Alexander Pearce tu.

Dan bermulalah cerita ni ketika polis mengintip si Elise lakonan Angelina Jolie neh yang sedang bersiap untuk breakfast di satu Restoran di pekan dan polis pon tgh mengekoq dia masa tu dan dalam masa tengah pekena teh secawan tu dia terima satu pesanan daripada sorang budak pembawa surat yang menghantar surat mengatakan si Elise ni kena cari orang yang serupa dengan dia utk percaya kata tu ialah Alexander Pearce, dan dalam masa tu gak dia bakaq surat dan jadi abu, polis pon kelang kelibut la nak tau apa yang tertulis dalam tu, yang ni best bila mana polis menggunakan kepakaran depa daripada abu kertas atau surat tu untuk depa cari balik apa yang tertulis kat surat yang dah memang jadi abu betoi2 dah, giler style ada mesin lagu tu siap macam dok main puzzle plak.. hahaa

on the train Elise tu berjumpa dengan si Lanun bodoh kita tu yang dibagi nama sebagai Frank sorang cikgu matematik yang memang pufff...jumpa awek hot mai tegoq sapa tak jadi chering bak kata orang kedah atau menggelabah bak kata orang belah kolumpo. Dari sinilah semuanya berlaku dengan pantas bilamana polis dan orang jahat yang mana duit dia sendiri di curi oleh si Alex ni menyangkakan si Frank ni adalah Alexander tu, macammacam aksi lucu dan kejar mengejaq antara orang jahat ke ats si Frank ni dan adengan polis yang pentingkan diri sendiri takmau tolong si Frank ni,untuk lebih lanjut kenala tgk cerita dia..jadi apa lagi bookinglah tiket di pawagam berdekatan malam ni.Ini adalah cerita mengenai Alexander Pierce dan bukan Elise tu. sila paham.

Ayat yang tak boleh dilupakan " Inilah wajah anda yang bernilai USD 20 juta tu? Boleh tahan.."

Preview ada dibawah ni

No comments: