Pages

Thursday, January 13

Super cool Game GTA4 dijadikan filem.




Dulu ramai orang tua tak bagi budak-budak men game ni sebab pembunuhan yang berleluasa, aksi tembak menembak, dan curi mencuri kereta di jalanan, game super ganas tak sangga nih.

Tapi ni lain cerita apabila seorang gamers yang jugak pembikin movie underground telah membuat filem melalui game yang dia tengah main, kiranya sambil dia main game tu dia rakam apa yang dia main tu dan jadikan filem.

Filem ni dibagi nama The Trashmaster oleh seorang peminat game ni la yang bernama Mathieu Weschler yang seorang pembuat filem daripada Perancis telah membuat filem selama 88minit dan tak ada orang lagi gila buat filem cam neh sebab selalunya kita jumpak hanya short filem ja. Dia ni buat filem ni yang mengambil masa selama 2 tahun untuk dia siapkan movie ni yang kita boleh tengok secara online di internet dalam bentuk HD, super cantik sangat kata pengkritik di dalam youtube dan dengan cara tu jugak tokey atau penerbit game GTA ni yang bernama Rockstar salute habis kat mamat neh pasai dia buleh buat filem daripada game yang dia main ja pon dan dia kata “stunning accomplishment.”.

Sinopsis sikit pasai filem ni senang cerita bagi dalam bahasa inggeris terus :-

Here’s the plot synopsis: “The “trashmaster” divides his time between collecting garbage and cleaning up other forms of trash fouling up New York City’s streets: dealers, small-time criminals, rapists… When the dancers in his favourite strip club are mysteriously killed, the trashmaster finds himself hot on the trail of a particularly twisted serial killer.”

Ni adalah dia punya trailer.





Ni dia punya movie. Selamat menonton.

The trashmaster (nouvelle version nouvelle voix-off !)
Uploaded by murakawa. - Click for more console and PC gaming videos.

No comments: