Pages

Friday, January 7

Ipad Bluetooth Keyboard with Case.

Ha, ni lagi satu, aritu aku ada tulis pasai Iphone 4 punya keyboard kali ni plak aku ada jumpa benda yang sama tapi utk gadjet yang lain

ni untuk iPad keluaran Apple, bila aku tgk first time tu rasa macam tengok laptop pon ada sbb gambaq dia kecik dan aku plak tengok sekali lalu ja,kalau tengok 2 kali lalu baru perasa bahawasanya benda tu adalah ipad.

ok sini aku bagi dia punya gambaq-gambaq gempak untuk keyboard bluetooth ni.


Pic yang first ni adalah iPad dan casing dia saja yang dipanggil Zaggmate.


Pic bawah ni Zaggmate with keyboard









Boleh refer website ni ya : ZAGG

Bagi jualan di Malaysia kita ada casing yang simple dan murah sikit :

Boleh contact terus kepada penjual ni :

Mr. Kah Kheng

Leather casing with bluetooth k/board


No comments: