Pages

Sunday, January 16

2 Lagi Rahsia Blackberry Phone terbocoq..




Kalau semalam aku cerita pasai 2 henpon blackberry yang mungkin bakal keluaq tak lama lagi, ni ada lagi 2 bijik yang aku rasa dia punya modifikasi agak ok gak la sebab menaik tarafkan golongan henpon yang ada dalam kalangan dia punya group.

Untuk model kali ni pon sempoi sebab aku rasa dia cam iphone gak la, sebab aritu iphone 4 keluaq dan iphone 5 plak nak keluaq lepas ni dengan kelajuan super gak dia punya processor.

Ni Blackberry plak nak keluaqkan talipon dia, yang first ni nama dia mungkin akan buat orang yang baru saja p beli beberapa bulan lepas rasa tak puaih hati sebab lepas neh nak keluaq model yang sama tapi grade lain.

Tak lain tak bukan adalah model Blackberry Touch 2 iaitu generasi paling latest dalam dia punya geng la.



Spesifikasi bagi model torch ni adalah lagi hebat, kepada pengguna torch model sebelum ni yang mana CPU dia berkelajuan 600Mhz sahaja dan bagi update terbaru untuk keluaran Torch 2 ni akan di naik taraf menjadi 1.2Mhz pada dia punya CPU(Processor) dan akan laju gak la.
Dia ada Quard Band iaitu golongan kelas bawah start dari GSM/GPRS/EDGE dan dia gak adak Tri Band iaitu laju dalam 14.4mbps. Kalau sebelum ni Torch punya saiz display adalah 360x480 pixel dan kalini akan berubah menjadi 640x480 dengan memori dalaman sebesaq 8G dan update OS paling baru iaitu OS 6.1, untuk tau lagi lanjut spesifikasi henpon ni bolehlah klik link ni Torch 2



Untuk yang kedua ni mungkin model yang ramai orang paling tak suka dan agak kekok guna bila kita sentuh skrin dia macam kita sentuh keypad tu cam rasa tenggelam sket bila sentuh skrin dia tuh kan.

Ni adalah model yang diubah dari Storm dan taktau la nak pakai nama Storm atau tak sebab dia punya codename bagi produk baru ni adalah "Monaco".

Kalini mungkin depa nak adaptasikan Storm ni untuk boleh full touch skrin dan ni adalah beberapa spesifikasi yang dapat di tangkap semasa kebocoran maklumat tu.



1.2 GHz processor
3.7-inch 800×480 display agak besaq dia punya saiz muka depan
Tri-band UMTS/HSPA
5 megapixel camera dengan 720p recording video yang kita rasa kalau nak rekod video tu buleh sangat2 la dan aku tak brapa nak tau full HD atau pon camna kesah selanjutnya.
8 GB storage untuk kita simpan barang dalam tu dan dia punya ram ialah 512 MB.
Ni sajalah yang boleh dicerita skit di sini
MicroSD slot tapi aku taktau boleh letak slot dia sampai brapa, tapi takkanla tak cukup lagi 8GB yang dia bagi tuh kan..ish3..jangan tamak..untuk fungsi bluetooth plak dia bagi Bluetooth 2.1; 3G mobile hotspot dan cam biasa ada Wi-Fi dan dia guna program BlackBerry OS 6.1.