Pages

Thursday, December 23

Worlds Dirtiest House..aku rasa..

Selalu kita dok tengok benda di luaq rumah ja, kalau kat luaq elok dalam pon elok la, ni kalau lagu ni dalam dia masyaallah...bau dari hujung jalan sebelum nak sampai rumah dia ni..

Pesanan sebelum anda scroll kan gambar yang tengah loading tu pastikan jangan dok gatai2 pi makan megi masa nak tengok..kompem muntah bagi yang kurang kuat alahan pada gambaq teruk-teruk camgini..

Haha,,hari ni aku nak tunjuk keadaan dalam rumah yang mungkin bagi aku lagi teruk dari aku punya bilik yg aku rasa dah teruk dan tunggang langgang ni. rupanya ada yang lagi teruk seteruk2nya.

Keadaan ni akan membuat anda hilang selera makan dan mungkin esok pagi bila bangun akan terus mengemas bilik dan cuci calat la esok rumah-rumah blogger dalam ni.

Ni merupakan keadaan di dalam sebuah rumah mamat mana aku taktau la yang aku amik ni, memang teruk, kompem mak hampa tampaq dahi bila tengok keadaan rumah ni. Mai kita sama-sama jenguk kot2 ada kawan2 kita yang perangai cam tuan rumah ni jugak.







Situasi pertama: Bersepah



Situasi kedua : Sepah sepah..tidoq pon jenis sepah-sepah gak ni ha, tatiaw la mana dia tidoq ni,,selak2 sampah lepas tu tidoq..mau kata jumpaq ulaq sawa rasa aku ada gak ni kalau rumah dia jenis rumah kampong..kalau rumah jenis kondo nu..payah sikit sebab ulaq sawa dia tak reti nak tekan tingkat berapa dia nak pi kat dalam lif pasai takleh nak panggung.



Situasi ketiga : Berak sepah-sepah..pergh..ketulan2 tu dia biaq ja lagu tu, harum semerbak satu rumah ni aku rasa.







Ni aku rasa kompem dia punya bos tak larat beletiaq bila dia punya keja lambat hantaq, camna tak lambat cuba tengok nak taip key Enter confirm dah makan masa sampai sejam..



Gambar ni tau dah rupa dia punya baju pejabat bila di seterika camna,mesti ada cap Sos Chili.







Yang ni kes tadak bekaih abu la nih habis tempat letak tangan kat sofa dia buat tempat padam abu rokok.




Jadi marilah kita sama-sama buang sampah di dalam tong sampah.

Artikel ini hasil ihsan daripada Vincentchow

1 comment:

mie said...

eh!!
ini rumah ke..
tempat pembuangan sampah..