Pages

Wednesday, December 22

Gulliver's Travels Movies Preview





Straight to the point..

Masa kecik-kecik dulu time aku seorang ulat buku penah aku baca pasai cerita Gullivers ni yang seorang pelayar yang terhanyut sebuah pulau dan bila bangun dia sorang saja yang besaq.. ni adalah filem yang direka balik untuk cerita yang sama tapi jalan cerita telah diubah hebat oleh pengarah dan penulis skrip.

Sinopsis yang aku dapat untuk filem ni :

Gullivers(Jack Black) ni ialah seorang penulis atau wartawan yang memang teringin nak buat pasai cerita pengembaraan dalam artikel dia.Apabila dia telah bersungguh-sungguh untuk keluar dari bandar besaq dia tu untuk menulis pasai kembara, dia dah di hanyutkan ke satu tempat yang dia sendiri dia tak pernah pi iaitu sebuah pulau yang dikenali sebagai Liliputians.

Setelah dia belajar pasai orang-orang kenit di sana, dia telah menjadi seorang yang mereka kenal raksasa yang ada banyak benda baru yang takdak kat tempat depa ni termasuklah PDA yang ada kat dia, kiranya geng-geng pulau Lili ni sebuah tempat yang hilang terus dari kemodenan macam kita ni la, apa pon depa taktau dan Gullivers ni la adalah hero depa yang banyak mengajaq depa hal- hal yang dia tau di tempat dia.
Contoh paling dekat yang dia bawak ialah permainan dan jugak muzik yang depa tak penah dengar sebelum ni,besala J.Black ni kalau berlakon mesti akan ada scene muzik walaupun sekecik kuman. Dan dia jugak belajar sesuatu yang dia tak pernah amik kisah sebelum ni..untuk lebih lanjut mai kita pakat celapak pi panggung wayang berdekatan untuk sama-sama berhibur dan menghilangkan stress bekerja untuk minggu ni.


Diarahkan oleh:

Rob Letterman;

Pelakon:

Jack Black;
Emily Blunt;
Jason Segal;
Billy Connolly;

Genre : komedi dan pengembaraan


Untuk tengok dia punya trailer bolehlah klik di sini :


Gullivers Travels Trailer

No comments: