Pages

Thursday, December 23

Jipaban Online Shopping..

Untuk yang kaki shopping tapi takda masa nak shopping bulehla melawat ke laman web ni, ini adalah satu web online shop di mana depa ni banyak mengeluarkan keluaran baru di sini,dia punya harga pon takda la mahai sangat, penghantaran sampai ke depan muka anda.

Nak tau macam mana nak buat??

Kena la register dulu sebelum kita shopping, maksudnya buka pintu dulu baru bleh masuk belek2 kalau di butik-butik besaq di luar sana, kalau sini plak kalau betoi- betoi nak beli buleh la register dan klik mana-mana yang banglong dengan kaklong suka.

Pilihan terletak di jari telunjuk tangan kanan anda, klik kalau suka.

Laman web ni bukan saja menjuai baju, seluaq tapi jugak untuk kaum-kaum pompuan yang suka berdressing sakan tapi nak cari yang murah-murah sbb nak pakai mahai-mahai tak mampu...pon bleh jugak join sini..

Bawah ni adalah contoh dimana kita nak pilih2 baju yg kita bekenan ni untuk kategori baju lelaki yg aku rasa ok sesuai di pakai oleh sang pria pujangga..



Gambar bawah ni untuk si gadis ayu plak..



TApi amat sesuai la dengan orang-orang bandaraya besaq kalau berdress camni ha..mana tau kot2 ada yang idea lagi kreatif leh la tambah2 skit2 labuci ka dipadankan dengan seluaq ka..




Pada yang baru beli rumah nak touchup rumah letak apa-apa kat wall bagi naik seri skit, boleh la kelebek kat dalam ni di bahagian Household Items, ada banyak benda yang boleh kita tengok kat dalam tu seperti gambar di atas ni.

Masih ada banyak lagi dalam tu termasuk kasut, accesories, barangan kecantikan dan seluaq, toys untuk bebudak kecik pon ada bagi golongan yang berkeluarga, pendek kata semuanya ada di sini.

Pada yang berminat bolehlah klik link di bawah ni :

Jipaban

atau boleh klik iklan di tepi, dibawah artikel ini atau atas blog ini.

Semua ini dibawakan oleh Nuffnang dan jugak Jipaban Online Shops.

P/S :Segalanya mungkin ada disini.






No comments: