Pages

Saturday, December 25

QWERTY keyboard untuk Iphone 4?

Pada yang rasa seksa nak touch skrin boleh sentuh guna jari bulu hidung dan rambot tu, takot calaq2 pasai duit tadak lagi nak beli penempek tahan calaq untuk iphone4 anda?
BOlehla try plak beli natang ni yang di panggil :

1- Nuu Mini Key.




Biasa ja ni kira kita boleh letak dia di bawah handphone iphone tu dan bleh buat cam sliding door tu la, kira keypad ni akan ada dibawah handphone kita nanti.Jadi Iphone dan handset yang sama besaq saiz dia boleh guna ini mini keyboard la kiranya. Tapi, mungkin handphone anda akan jadi besaq dan takleh muat di poket seluaq jeans anda yang rajin pakai skinny2 tu.









Butang keyboard ni agak kecik skit la aku rasa cam handhpone yang lain dan yang agak rugi sket sbb depa tak letak lampu dibawah butang2 tu dan bila waktu malam agak meraba gak jari nak godek2 jari huruf yang kita nak taip tu.Agak okay bila kita leh off kan dia bila kita tak mau guna atau dia akan berhenti berfungsi dalam 10 minit kalau kita tak sentuh dia.

2- Box Waves Keyboard Buddy




Yang ni dia punya style dan design agak slim skit kot dari pemerhatian aku dan bentuk pon ok dgn pad dia yang shining2 skit. Yang ni dia guna bluetooth untuk handpone bekerjasama dengan keyboard ni,, kiranya cara dia berfungsi lebih kurang sama dengan Nuu gak la. Cuma yang ni dia punya keyboard punya chasing ni agak cun dimuatkan bersama iphone 4 sebab dia punya desingn tu memang kita tak rasa iphone tu ada keyboard buddy ni, keyboard ni boleh di cajkan sebelum di guna, charge duration dia adalah 45 hari, ada butang on/off utk keyboard ni kalau tak mau guna dah, dia punya kulit luar yang halus dan sedap dipegang.




Jadi pada pengguna iPhone4 tu boleh la pikiaq kalau betul2 hampa semua memang betoi2 perlukan keyboard ni baru beli sebab dia punya harga pon sakan gak USD70 la kalau harga di luar dari Malaysia. Jadi fikir-fikirlah sendiri..

4 comments:

B33HA B3n said...

nice2...

mizan said...

sangat minat? pakai iphone4? boleh la try ni kakak,memang sangat nice, rasanya handphone lain pon boleh yg touch screen termasuk samsung atau motorola dan sebagainya janji saiz sama dan ada bluetooth...hehehe..

Ken Wooi said...

interesting.. quite cool :)

Anonymous said...

I know this site provides quality based posts and extra stuff,
is there any other site which gives these kinds of things in quality?


Also visit my web-site verizon iphone 5 features