Pages

Saturday, December 25

Playstation jadi Handphone.

Seperti tajuk di atas : Rumors yang akan terjadi tahun 2011 atau 2012

Semua kipassusahmati playstation 1&one, PS2, PS3, dan jugak PSP akan menggila lagi apabila keluaran terbaru sony iaitu mungkin android pertama menggunakan permainan Playstation sebagai modus operandi mereka,cewah cam polis plak aku nih..

Playstation dah kata dalam web time yang depa nak semua peminat fanatik dan lepas handphone ni keluaq peminat fanatik akan menjadi hardcore bila keluaran ni yang dijangka bulan Januari nanti akan muncul di semua butik2 depa atau kedai2 talipon berdekatan.

HAndpone ni akan menggunakan Os Android 3.0, dengan pelancaran handphone ni jangan plak hampa dok tereyak(menangis kaw2) bila ingt yang depa akan membunuh terus PSP, tapi mungkin handphone ni akan di beri nama PSP2 yang mana handphone ni memang depa bina hanya untuk kaki-kaki game ni. Jadi harga PSP akan jadi lagi murah dari harga di US sebanyak 250 dollar menjadi 200dollar saja. kira lepas ni sapa yang ngidam lama dah nak beli PSP tu bleh la pakai lepaih keluaq handpone ni yang mungkin memang awal taun depan la kiranya dalam masa terdekat, ogos masa yang agak panjang atau pon next year, belom ada tarikh yang betul2 memuaskan hati lagi setakat ni.

Di bawah ni adalah Rumors picture pasai handphone ni atau hanya game yang akan dikeluarkan dan yang terdapat di serata laman web dan akhbar dipelusuk US setakat ni.

Gambar dibawah adalah kemungkinan PSP terbaru :





Gambar dibawah adalah mungkin selepas depa pikiaq nak ubah dari PSP seperti pic diatas menjadi handphone :

4 comments:

Lufti said...

semart bro...aku xdak satu pon...PS1,PS2,PS3,PSP dan seangkatan dengannya..huhu...

KizZ said...

Semartnya...stylo kot...huhu...ade2 je idea diorang ni..


Jom sini,
8 Pokok Krismas Terpelik didunia

mizan said...

memang style dngan ngancam abis ni, yg mana satu depa nak buat tatau la..haha..aku pon keja p main game PS ni kat umah kawan2 ja, tadak duit nak beli gadjet2 ni.

B33HA B3n said...

nak ni satu! haha