Pages

Monday, October 17

Apakah? Proton Saga RS???

Anda tau pasai proton saga? Jimat minyak, tahan lasak masa banjir di Kedah hanya number plat mungkin tercicir masa banjir ketika "meranduk" ayaq...buleh bawak sampai speed 170 ketika di atas highway waktu mesin penangkap had laju tengah charge bateri dia dengan enjin berkuasa 1.3 Manual, kalau cerita pasai teksi yang pakai kelas 1.6 tak tekejaq, aku penah buat, sampai meter naik 150km/j tak larat nak ligan takot minyak habis time tu duit tengah sengkek org Bangsarian kata.

Tapi yang ni bukan cerita pasai BLM, aku nak tunjuk gambaq yang mungkin geng Satria Neo Crewz akan lelong kereta depa di kedai second hand dan tangkap Proton Saga plak lepas nih..tak caya..? Jom tengok..


Jeng..Jengg..Jenggg...(muzik ikot filem P.Ramlee masa orang jahat nak masuk merompak)

                                   Gambar hasil terjahan ke laman Flickr.com

Ada tiga model yang mungkin akan keluaq, yang bawah sekali tu aku rasa akan laju pasai gear sampai 6, meter mungkin 400km/j..hahaha..tukaq sana sikit sini sikit buleh lawan Lamborghini sambil tangan pegang rokok kat luaq tingkap pakai Frogskins Oakley..kehkehkeh...anda mahu cuba? Cuba p testdrive kalau berani. Bila nak keluaq? Aku tatau, aku tak keja kilang Proton.Mungkin orang macam aku takkan sesat lagi dengan GPS yang ada dalam kereta ni. Awek gebu tempat kerja anda mungkin akan naik syeikh bila tengok anda yang muka ala-ala mat rempit naik kereta nih, pastikan kolar tidak diangkat keatas dan tidak memakai seluaq pendek bersama kasut Nike hasil belian di Padang Besar atau Uptown. Pakai Flipper pon okay.

5 comments:

Abang Zam said...

this is nice bro
tp body dari blkang agak sampah

mizan said...

dulu Myvi jugak first keluaq dikatakan sampah..tapi la nih pakat tekejaq nak pakai..heh.body kit buleh tukaq.

terprint said...

tapi proton saga baru mmg sucks doh.tak kira la dah lamat tgk atau baru tgk.

mizan said...

haha..yang RS tu enjin Turbo okeh.

Anonymous said...

mane ko dpat ni...design sdiri ek hahaha