Pages

Wednesday, June 1

Paper Napkin Yang Agak Takleh Nak Blah.

Napkins atau tisu mulut dan sebagainya, aku pon tak reti sangat nak tulis hal menatang nih pasai selalu orang makan di restoran berbintang ditemani ayaq dan makanan mahai-mahai ja yang guna natang nih untuk bagi baju tak kotoq, aku dok keja makan di kedai mamak tak pon makan megi, jadi hari ni pada sesapa yang agak kebaratan nak cari napkin baru untuk buat jamuan makan malam sambil mabok-mabok di rumah buleh la try beli napkins nih, buat bagi sedap mata memandang dengan letak kat almari di ruang tamu atau dekat meja makan pon bleh..










Sesuai untuk kegunaan ketika makan sambil buat keja skolah guna kertas graf dan sebagainya, buleh try cari kalau ada, aku rasa ada, sebab aritu tengok kat Midvalley ada juai bantal yang penah aku pos kat belog nih, iaitu bantal berbentuk iPhone, yang twitter tak jmpak lagi..kalau ada aku celapak deraih teruih beli habaq mai kat hampa...hahahaha..

No comments: