Pages

Thursday, June 2

Jam Penggera Yang Cool.

Selalu mangkit tidoq lambat...nak gerak puaih gak ketok pintu gung gang gung gang..baru nak mangkit..bukan aku, budak bilik hujung tu..hahaha..jadi hari ni aku nak post kat sini dan tunjuk kat dia sekali jam yang aku rasa buleh buat dia mangkit awai..hampa pon leh tengok..jom2..










Aku bagi tau satu2..gambaq pertama dan terakhir adalah jenis dan sistem yang sama, pillow alarm clock nama dia, kira senang la..habis kuat tak bleh nak mangkit awai buleh la hampa lambong bantai tu jauh2 bagi jam tak bunyi dah..

Gambar kedua tu selagi tak mangkit dan pijak jam tu, jam tu akan tetap berbunyi..yang ketiga tu jenis yang silent, tapi kena pakai la kat lengan atau kaki, so bila sampai masa yang di setkan, dia akan vibrate..

Yang lain2 biasa saja, tapi yang bawah gambaq macam mangkok yang diterbalikkan tu sempoi skit, sebab jenis kertas, set alarm dan bila alarm bunyi pagi-pagi dan nak matikan alarm tu, just ketok ja sampai hancoq kertas tu pon takpa..kira, nanti buleh buat bagi jadi macam sedia kala balik, termasuk yang mangkok tu pakai sistem yang sama gak..

memang senang la...hehe..macam-macam ada, kalau jenis tidoq mampoih tu, takleh nak buat apa la, kecuali ada alarm yang bila bunyi pagi2 dia akan simpah dengan ayaq panas ke tubuh badan kita, tobat mangkit awai punya sebelom alarm tu bunyi dan buat hal..

5 comments:

mOon EyEzS said...

betOi2..kalo syle hat tdoQ mampOih 2 buat apa pOng bukan sedaQ...jenuh...menarik jugak jam2 nih...

mizan said...

dok ingat nak p cari gak satu ni..

Pink said...

kite nak yg pistol tuh! sempoi gilakk. ade jual kat mlaysia tak? serius nak beli. nanti bangun tido boleh bangun dengan penoh bergaya dan machonyaaa! =..=

fynahere said...

gegar otak annti dok bunyi alarm..xpun sampai masuk dlm mimpi..ahahahaha...

fyna dah follow sini..best!

mizan said...

dee : boleh try p cari tengok jam jenis tu, rasa cam ada, tapi payah nak dapat la..heh..

fyna : terima kasih sbb sudi polow..sangat bebesaq hati..hahaha..