Pages

Friday, May 27

Selimut Yang Macam Tak Leh Nak Blah.

Semalam aku demam terok sunggoh...lepaihtu tutup kipaih, selimut satu badan konon nak bagi kebah la..tiba2 tak kebah2..sampai la aku tetendang kaki katil sampai sakit kaki baru nak kebah, peluh bercerau satu badan nak habaq mai..haha..

ok..selimut sangat berguna untuk selimut time sejuk-sejuk bak kata kena demam ka,dok dlm aircond ka..tak pon tak kira masa la hampa nak guna ikot hampa la tu selimut hampa, jadi kalau rasa nak selimut yang agak buleh tahan tapi sanggup amik risiko boleh cuba selimut nih...memang setail, tapi aku tengok macam tak jadi beli ja..mau kena maki dengan jiran tetangga kalau sidai kat ampaian kat luaq rumah...












Camana gaya nak pakai nih? Macam-macam jenih ada..daripada untuk yang agak gilakan sains, CSI Miami, depserate housewives sampai la ke kaki game..

6 comments:

Abang Zam said...

kahkahkah..ini sangat awesome!
lagi2 pic 2

kikiki

Encik Amie said...

hahaha..awesome ka? hahaha..tatau nak kata apa..layan ja la zam oiii.

✿ gadis biasa ✿ said...

pitcha lagi .:DD
suka kite melayan pitcha tu
heheeee

Encik Amie said...

sila2..

schaze zainn said...

ahaha. yang tak tahan tu selimut gambar bugel tu..adoiyai..

Ms. Ann said...

memang tak boleh bla punyer slimut.....

macam nak satu jer... hik..hikk...