Pages

Thursday, May 26

Bila Imaginasi berlawan dengan Realiti semua nampak Gempak.

PEnah dak tengok gambaq yang real dicampoq dengan lukisan..? Aku penah, tapi kat belog orang lain, kalini aku nak bagi gambaq yang sepesen camtuh tapi aku rasa agak ok gak imaginasi si pelukis merangkap protographer yang berotak nih. jom sama-sama kita layan..


















Memang Super Something..nice edit.

8 comments:

anysspunyeblog said...

memang gempak..hehe..suke tengok..tapi tak reti nak buat macam tue..

Ain said...

speechless!



*dr belog abgzam bajet femos*

Abang Zam said...

tangan aku keras weh

hahahaha

Ms. Ann said...

nice picture.... rasa nak jugak melukis seperti dia.. hu..hu... tinggi betul tahap kreativiti dia..

TUDUNG KERANA APA

Encik Amie said...

anis : memang sangat gempak,perlahan lahan la belajaq.

ain: sy ternganga tengok, lagi terok dari kamu.

zam : hahaha..tangan aku pon keras..

ms.ann: cuba la..mana tau menjadi.

zarazueyin said...

awesome!
salam kenal ;)

hatiretak said...

nice kawan..

mizan said...

sangat nice