Pages

Tuesday, April 12

Tetikus Pelik.


Tetikus yang memang pelik dan tak penah dibuat orang dan yang buat tu ja memang suka benda pelik dan orang yang beli plak yang pesyen orang yang suka buat ramai orang terkinja-kinja nak tengok tetikuih dia tu.

Tak pecaya? cuba tengok kat jalanan orang tua yang pakai baju pagoda, kain pelikat masa nak balik lepak-lepak dengan kawan bukak pintu lamborghini dan akan ramai kata, "biaq  betoi orang tua nih!"...dan bermacam-macam lagi ayat yang agak taksub..



Inflatable Computer Mouse

Tetikuih pesyen tiup dulu sebelum guna..hehehe..kelik pada nama mouse untuk selanjutnya.

Egg Computer Mouse



Yang ni plak jenis tetikuih teloq, memang tak habis-habis lagi la kesah teloq nih..kekeke..buleh pilih nak kaler apa tetikuih jenis teloq nih.tapi kalo nak beli agak makan modai gak la..pecah poket..

Tetikuih Jenis Buleh Kena Ayaq.




Hamboih panjang sunggoh aih nama tetikuih nih, yang ni agak simple dan nampak nice,bila tangan melekit-lekit tu dok pegang tetikuih nih boleh p dapoq dan buka paip kat sinki tu dan boleh dibasuh...guna sabun boleh ka dak aku tatau nak cakap.

Mus2 Computer Mouse



Yang ni aku agak kompius cara nak guna dia, tapi boleh dibaca di dalam website dia tu, dikeluaqkan 2 kaler hitam dan putih, boleh pilih dedua skali kalau suka.

Body Computer Mouse


Yang ni agak macam celaka sikit, memang nak pegang pon takot-takot nih kalau pertama kali, nampak macam real punya ja ni ha. Dicipta oleh Chris Lomaka.

Aircraft Computer Mouse


Yang ni plak serupa dengan jet pejuang cerita Ultraman. Cool,tapi jangan guna dirumah yang ada adik kecik, takot depa pakat main lambonng plak sat lagi tetikuih nih.

Hand Grenade Mouse


Tolong jangan cabut pin tu kalau tak mau rumah anda meletop, hahaha..ni yang paling setedi setakat nih, sebenarnya mouse ni di modkan daripada mouse dan sebijik bom yang aku tak berapa tau sangat depa amik bom ni kat mana, mungkin mamat ni dulu kerja dia tukang buat bom kot..hehehe...tukang buat bom pon geek gak kot..

3 comments:

MissNadh said...

cool!ngeri tgk yg tetikus jenis tangan tuh,,hampeh..uihh

arjuna said...

memang cilaka sungguh mouse tangan tu..potong stim betul!

nat said...

mouse telur tu da rmai pkai... penah try, sedap jugak la guna..