Pages

Friday, April 1

Stokin Panjang Untuk Wanita Yang Berskirt Paras Pinggang..

Aku tau mesti budak2 hidung belang suka dengan ayat "Skirt Paras Pinggang"..tau camana rupa skirt paras pinggang? Bayangkan sendiri dan segala kekerasan yang akan berlaku tidak akan ditanggung oleh pihak saya.

Hahaha..ketika menaip disini aku tengah gunakan henpon aku yang dijadikan modem bersama simkad maxis broadband, sok baru nak pi tukaq di maxis centre pasai modem aku tu dah lingkop..geram gila..tapi dalam geram-geram rupa-rupanya guna henpon aku jadi modem lagi laju daripada guna modem free tersebut..tak pecaya? Aku tengah gun henpon model Sony AnakPakErik W660i..kelajuan amat memberansangkan aku dan tak meransangkan seperti tajuk diatas..


Kembali kepada stokin tadi, memang nice untuk gadis yang kaki penuh kurap, cacar air punya parot dan yang jenis gebu gila bila dah dicukoq dengan licin sekali..segebu kueh pau madura..uish..apa nih..

Jom tengok beberapa stokin yang agak nice dan aku rasa mungkin ada yang tak berapa nak ok, tapi..mesti pakai skirt..sesuai untuk gadis pejabat bukan beragama islam..jika anda muslim nak pakai skirt gak saya tidak kisah..carilah stokin yang sesuai..













Jadi camana? ada yang si gadis lentik dan hot suka stokin cam ni? Aku suka tengok stokin yang ada tanda pangkah tu, satu lagi dengan yang ada macam gigi tu..hahaha..memang setail la..dan ada yang agak nampak pelik..gambar yang dilampirkan di sini hanya kaki saja yang nampak sebab kaki dicukur rapi, manakala untuk skirt paras pinggang tu tak dijaga rapi jadi terpaksa di potong dan takleh ditontonkan secara umum..

Sapa nak tengok gak, pi google sendirik..mungkin akan jumpak yang cam gini..

Atas tutup bawah plak telanjang..apa nak jadi ni.dunia..duniaa..

7 comments:

hanjiechan said...

chumel-lah!ske yg blue color..^_^

Abang Zam said...

ouh! ini setokin budak2 hot nih..budak kampung tak boleh pakai sebab kaki buruk dulu kecik2 main parit..

mizan said...

thefamousabang: hahaha..memang pon..yang kampong-kampong cam aku nih tengok ja la..agak-agak kena pakai stokin bola ja kot..hahahaha

hanjiechan: memang cute pon..p beli satu kat kedai socksworld tu.

hanjiechan said...

haha..nnti nk cr la..^_^

Nava Kishnan said...

its gorgeous but not for my age for sure,,don't want to look like a freak.

mizan said...

Nava: if u think like that...i think u better take another type of socks.

Rambut Hitam said...

pic number 3 best :)