Pages

Friday, April 15

Seluar Kreatif

Bercerita pasal seluaq,aku dah tak larat nak pi tampal seluaq aku yang kebanyakannya koyak, jadi aku pon cari la skit-skit design pasal seluar ni dan terjumpa beberapa design seluar yang agak cool,nice,berguna dan sedikit buat aku gelengkan kepala aku sendiri lepas menengok seluaq tu..ianya sama ketika aku melihat pantyliner gadis-gadis yang suka berlegging sambil berjogging..wow..

Klik bawah ni untuk lebih gambaran...




Seluar ni sesuai untuk golongan geeks, ada mouse,ada keyboard, yang aku tengah cari sekarang nih mana dia kabel nak cocok di CPU tu..apa pun memang berguna sangat kalau digunakan bluetooth bersama iPad anda kalau seluar ni didatangkan dengan bluetooth dalaman.



Ni adalah untuk golongan hypsters atau budak-budak fixie, siang bole pakai keluar dating dengan marka, malam boleh mengayuh basikal anda dan semua orang boleh nampak anda di jalan, jangan lupa blinker dan helmet, kasut perlu disesuaikan dengan gaya kayuhan anda.



Dua gambar diatas ni yang buat aku menggelengkan kepala, gambar yang first tu mata akan tekeluaq ketika menengok dan mulut akan sedap mengata..gambar kedua menunjukkan untuk golongan kapel yang suka meraba-raba di khalayak ramai dan golongan gay..sangat ketara betoi dia punya design seluaq nih, agaknyalah laki ka pompuan yang design seluaq-seluaq nih.


Yang ni memang amat berguna kepada aku yang rajin makan di atas katil ketika mengonline mahupon ketika menengok tv, kompem tak rosak seluar, poket tidak didatangkan bersama remote televisyen dan astro anda. Pastikan anda menonton Maharaja Lawak malam ini.

So macam mana, yang mana satu nak kena pilih nih? aku dok nampak seluaq yang ada keyboard tu saja..cool habes..hahaha..confirm dak orang kata aku gila lepastu orang yang kata kat aku gila tu pon pi order satu seluaq camnih, jadi sapa yang gila sebenaqnya?

No comments: