Pages

Friday, April 29

Rumah Selamat.

Kita perlukan rumah yang selamat untuk diduduki daripada jenayah seperti rompakan atau apa saja yang berkenaan dengan kes pecah rumah, jadi pada yang agak kaya dan mantop, boleh cipta rumah yang bagi aku, Zombie Kampung Pisang pun payah nak masuk rumah nih.














Kalau kena ambush, satu jalan ja yang boleh keluaq dari rumah ni melalui jambatan kat tepi rumah tu, kalau ada masalah berlaku kat umah ni tekan butang "PANIC", semua pintu dan tingkap akan ditutup jadi macam gudang simpan baja.

Nak tau lebih lanjut boleh try layari web bawah ni.

Via Dvice.com

2 comments:

E Ja said...

bestnye lah kalo dpt umah cmni...dpt dlm mimpi jela..huhu

Encik Amie said...

hahaha..ikut kemampuan la kalau nak beli apa sekalipon.