Pages

Monday, April 11

Restoran Pelik.

Sapa penah pi makan di restoran? Aku tak terkecuali tetapi aku selalu pi melepak di Restoran Nasi Kandar Yasmin sambil order Susu Lembu Ais. Dan pada yang memang kaki restoran nih termasuk yang hebat-hebat tak mau try ka pi plak riki kat belah-belah restoran yang pelik pelik.

Harini aku nak share restoran pelik yang ada ni dengan setail setail dia yang tersendiri daripada jenis restoran, pakaian dan tempat makan dia. Jom terjah bak kata abang rambot ketak-ketak.


Dinner In The Sky



Pada sesapa yang memang dari dulu teringin nak makan-makan di atas langit boleh la cuba restoran yang boleh menempatkan 22 orang tetamu bersama 3 golongan pekerja restoran nih di ketinggian lebih kurang dalam 50 meter sahaja, mampu dak nak makan sambil tengok bawah?



Hospital Restoran


Restaurant bertemakan ciri hospital ni terletak di Riga, Latvia, dan dalam suasana seperti dalam hospital, anda boleh jugak makan kat sana sambil tangan di ikat macam orang gila tu, pakai bengkong orang panggey. Tengok set makan dia, pergh..aagak membuatkan aku loya anak tekak..kalau nak tau lagi lanjut klik pada nama restoran tu akan link ke website restoran terbabit.


Restoran Jamban Duduk





Hanya ada di taiwan saja, bernama Modern Toilet, makanan berasaskan tempat duduk dari jamban, ice cream berbentuk tahi dan jugak bekas-bekas kebanyakan digunakan berbentuk seperti jamban-jamban moden yang ada sekarang.

Restoran jamban tu amat sesuai kepada yang sering meninggalkan puasa pasai depa tak kisah tang celah mana pon nak membatalkan puasa..ye dok? hahaha

5 comments:

Udangs said...

kena tokey buh taik pon x pasan ni leman..

mizan said...

memang pun,geli aku tgk.kalau ais 2 xbuat bentok mcm 2 leh trima lg.

Nava Kishnan said...

wish I can try out one of these concepts, will be a great experience.

mizan said...

its nice,try jail restaurant in japan or ninja restaurant in new york.

Lea said...

aduuuhayy!! ade jugak akai mnusia pengotor wat jamban jdk mgkok. mmg mgkok jamban ar dorg. yerxx!!