Pages

Monday, April 11

Design Cutlery Atau Sudu Dan Garpu Yang Nice.

Selalu corak-corak kat sudu dan garpu nih ada kat hujung tempat kita pegang sudu tu ja tak kira la dari lukisan bunga orkid ka,kekwa ka,bunga tahi ayam panu ka..jadi hari ni nak share pulak mana tau kot-kot ada orang kat sini tengah mencari sudu dan garpu atau pisau yang agak nice bentuk muka bumi dia.

Aku rasa sesuai diguna di restoran yang dinamakan dengan nama yang agak ganas seganas makanan dia dan harga untuk makanan tersebut.

Bite Silverware

Untuk abang-abang yang suka mengkokak camca tu bolehla try design nih, memang nampak seperti digigit oleh gigi yang amat kuat sekali. Aku letak dengan nama orang puteh pada benda ni sebab senang nanti kot-kot ada orang try nak cari dan beli. Boleh klik kat nama sudu dan garpu nih untuk tau lebih lanjut pasai design ni.




Wrenchware


Yang ni design untuk awang spanar diluaq sana yang memang kehidupan penuh dengan minyak hitan dan grease. Maaf link untuk cerita lebih lanjut pasai ni tak dapat dicari, nanti dapat aku cari lagi.

Shape/Form Cutlery


Didesign oleh pereka dari Canada bernama Lucas Pee, nampak sangat halus dan simple betoi, rasa-rasa keraih dak ni nak buang kulit udang..hahaha..kalau bagi kat aku mau tegeliat menatang nih.
Apa pun design dia memang sempoi..

Ribbon Cutlery


Sekali tengok aku rasa dah lain macam dah, macam mana nak pegang dengan guna menatang alah nih..alahai pokcik Yamakoto Yamaguchi awat yang hang buat design pelik sangat.


Flat Cutlery


Yang ni sekali tengok takpa lagi, dua kali pikiaq rasa macam pisau bedah pon adan,sangat flat sekali, nak cedok sup camana cam gini.

Fish Cutlery


Ni sesuai untuk rumah yang bekeluarga yang ada budak-budak ramai, bole makan sambil main godek-godek dengan ikan nih.


Jadi pilihlah untuk ruang dapur anda yang selalu berasap tu.

2 comments:

Abang Zam said...

damn! ini kool!

Rambut Hitam said...

the last one sangat cool :)