Pages

Friday, April 1

Pertandingan Yang Pelik Di Atas Mukabumi.

Memang sangat pelik, lagi pelik rasanya daripada menunggu ayam berteloq mahupon menunggu bulan timbul ketika hujan di tengah hari..hahaha..

Satu pasukan pengkaji pertandingan mendapati pertandingan ni tersangatlah pelik dan tiada yang lain selain yang pelik-pelik belaka..nak tau? kena la baca...


Pertandingan yang aku cakap pelik ni adalah satu pertandingan yang memerlukan tenaga dalaman yang amat kuat dan tiupan angin dari mulut yang sangat kuat sekuat taufan La Nina mahupon Tornado. Dan dalam pertandingan ni diperlukan satu teko yang di isi dengan ayaq yang separa penuh..nak tau untuk apa? Lihat sketsa di bawah..









Ini bukan acara blowjob tetapi blowing water out of tea pot championship,pertandingan di mana anda boleh meniup air dalam bekas teko tu keluaq sejauh yang mungkin dan sampai ke tempat dituju tak kira lah hampa letak periuk belanga ka,kasut ka, cawan ka mahupon mangkok jamban..janji kekuatan meniup dan skill kena ada...kalau takdak jangan rasa nak try masuk pertandingan gila nih.

Via Jyouhouya3.net

2 comments:

saya_arief said...

macm ni pown ada.
:D

mizan said...

arief: biasala,org asing ni semua diorang nak try