Pages

Thursday, March 31

Paper Art Penuh Style.

Aku taktau pon yang sebelum ni kertas ni boleh dijadikan sebuah kehidupan yang nampak hidup selain dari lukisan yang kita tengok bila orang tu lukis alam sekeliling tak kira la air terjun atau apa-apa saja yang memang nampak hidup.

Ni adalah jenis kertas yang dibuat dengan begitu teliti aku rasa..serius sempoi. Sebelum tu aku nak mengucapkan terima kasih kepada yang sudi masuk ke blog ni walaupon beberapa hari ni aku tak update banyak sangat sebab tak berapa sehat sikit.

So apa lagi, hari ni aku nak hampa semua enjoy kat sini dan just leave a comment untuk gambar di bawah ni.












so camana? hidup dak? bukan setakat ni saja..ada lagi di bawah ni untuk peminat setia superstar di merata dunia tak kirala nyanyian ka,lakonan ka..



The Beatles



Michael Jackson



Bob Marley



The Simpsons



Elvis Presley



Photographer



Mafia



Photo Office



Camana? Ada setail dan gaya tersendiri dak seni kertas nih? Dicipta oleh sorang artis dari Russia bernama Alexei Lyapunov dan Lena Ehrlich, alat yang depa 2 orang nih guna untuk buat paper art nih adalah seperti pisau,gunting, dawai, tweezer. Tak perlu berbelanja lebih jika anda kreatif dan inovatif. Jangan hanya tau nak kritik saja.

Selamat mencuba.

4 comments:

sarah mohamad said...

wow! macam mana diorang boleh buat sampai cenggitu.

mizan said...

itulah,sangat lawa kot.

Ifti Larina said...

wow ! nk buat! tp.. agak kompleks nie. pndai buat gaun je guna material bunga telur tu. hehe tp lama gila kot tak buat

mizan said...

memang sangat kompleks ni kakak..try la buat..mana tau boleh dapat untung nanti kan..belom ada lagi kat malaysia ni buat hantaran guna paper art nih..