Pages

Thursday, March 31

Filem RA.One Dan Endhiraan..mana terbaik?

Filem RA.One daripada bollywood lakonan Shah Rukh Khan dan filem Endhiraan robot lakonan Superstar Rajini Khan, kedua filem dan pelakon terbaik..


Untuk filem lakonan Shah Rukh Khan nih adakah anda rasa akan terbaik dari filem yang dia dah tolak awai-awai dulu yang tetiba bila rajini khan amik alih terus jadi pecah panggong dan punggung Shah Rukh pon pecah gak masa tu..hahaha..




Sapa tak tengok Endhiraan ni patot p tengok, tapi tak sama bila pi tengok wayang bersama masyarakan India di Malaysia nih sebab aku dah pi tengok dan dalam pangggung tu aku sorang saja orang Melayu dan yang lain semua orang India, terbaik beb..rasa macam masuk stadium bola sepak plak aku rasa..hahahhaha..memang fanatik habis orang India ni pasai filem, memang betollah orang kata kalau last skali filem tu hero mati, panggung pon depa sanggup bakaq.


RA One













Endhiraan Robot






Sapa tak kenai Superstar Rajini Khan kena start masuk belek-belek kat dalam youtube pasai dia..terbaik kot..hahaha tambah-tambak aksi tumbok menumbuk. Aku bagi 2 cerita yang satu dah pecah panggung dan box office dah satu lagi filem lakonan Shah Rukh Khan yang bakal keluaq tak lama lagi untuk hampa semua nilaikan dan nilaikan gak berbaloi dak USD25Juta yang dilaburkan untuk filem lakonan dia ni bila keluar nanti.

Selamat menilai dan menonton.

Via Blog Serius

No comments: