Pages

Friday, April 22

Parking Untuk Rumah Yang Takda Ruang Parking.

Sistem parking ni dipanggil Cardok yang mana memang dikhaskan untuk parking bawah tanah bagi rumah-rumah yang berkeluasan skala kecik saja.

Biasa la kadang-kadang rumah besar-besar tu parking punya ruang agak terhad, dan ada gak yang saja nak bagi kawan-kawan panas dengan tanam pokok bermacam jenis sampai kan ada kereta 3 biji, satu ja boleh parking kat dalam kawasan rumah, yang lagi 2 bijik berjemur dibawah panas terik dan hujan di luar kawasan rumah dan mungkin boleh mengakibatkan kehilangan kereta berlaku.







Diingatkan kepada pembaca dan penduduk Jitra,jangan pakai parking ni jika rumah anda di dalam kawasan banjir, buang duit saja semua tu. Juga di kawasan yang sering elektrik terputus, boleh cuba tambah pakai generator di kawasan rumah kalau teringin nak pakai sistem parking nih. Nak tau lebih lanjut camana dia berfungsi boleh try tengok di tiubhangdotkom.

4 comments:

Abang Zam said...

ahahaha..tiubhangdotkom tu wujud ke? kahkahkah!

nt aku buat segmen..juin okay? hehe

Encik Amie said...

haha.wujudla. Nati aku join

MissSyarniFarida said...

terbaek parking nie, rumah syarni kat aloq setaq boleh dak buat cenggini?
HAHAHA

Encik Amie said...

kat aloq setaq? Di kawasan blah mana 2?