Pages

Tuesday, April 19

Kemalangan.

Dijalanraya bila ada eksiden ni keadaan yg bleh kita tengok adalah seperti berikot:

1- orang ramai berpusu-pusu mai berhimpun mcm ada pak lawak mai buat lawak,yg nak tolongnya xsmp 10 org.
2-kalau eksiden 2 teruk smp kereta xmcm kereta dah,yg lalu nek mtr smbl bw marka akan kata dlm hati, "kompem mati kalau lagu ni"
3- Yang mai tgk pulak ada yg mai dgn kawan akan berbisik, "wei,hang amek dak lg number kereta dgn lori 2,esok blh pi tikam 4D"
4- Nyawa pi dulu bru ambulan dgn bomba mai,polis lmbt skt pasai nak mai amek gmbr ja untk mangsa claim insurans.

Pernah jumpa atau termasuk dalam adengan ni dak? Memang selalu kelaku mcm ni dapat ditengok.



PESANAN: DITAIP MENGGUNAKAN OPERA MINI HENPON,KALAU ADA XMCM ENTRY YG LAIN MINTA MAAF,BROADBAND DAH SAMPAI LIMIT.

2 comments:

Abang Zam said...

aku tak tahu doh nak buat macam mana..mentaliti pantek..pfffftt

Encik Amie said...

memang ramai mcm ni.