Pages

Sunday, April 10

Hotel Untuk Kucing Gebu-gebu.




Kegilaan semakin menjadi-jadi kepada pasangan yang baru berkahwin, tak kahwin-kahwin mahupon baru tepikiaq nak berkahwin yang mana semakin menjadi trend membela binatang termasuk Gekko,Tikus Mondok,Biawak,Buaya,Arnab,Ular Sawa Batik, Mengkarung dan juga KUCING.

Untuk pengetahuan di luar sana kucing la nih sudah dilayan seperti raja dimana ada sebuah hotel yang dah memang aku rasa meletup gak poket-poket tuan kucing nih kalau pi hantar kucing tu kat sana. Jom tengok keadaan dan kawasan di Hotel nih.













Nama hotel ni adalah Longcroft Luxury Cat Hotel terletak di Welwyn Garden City, Hertfordshire, sehari untuk kucing tu bermain-main kat sini adalah dalam lebih kurang 15 pounds sterling sahaja, kucing ni akan di hidangkan dengan makanan "A La Cat" dan bukan "A La Carte"..

Bukan setakat tu saja, hotel ni ada sediakan 6 jenis suite untuk kucing-kucing ni bermalam dan dilayan dengan servis 5 bintang... Jenis suite yang ada Daisy,Savanna,Poppy,Autumn,Bluebell,Bonsai. Ingat manusia cam kita ja ka yang boleh pi check in hotel tempah suite-suite memahai, kucing pon buleh dah la nih.

Memang sesuai untuk mak-mak datin yang bawak kucing pi ke sana. Makan modai gak neh nak sedapkan kucing,kucing yang sedap tuan kucing yang tak sedap.

Boleh lihat link dibawah ni kalau berminat dengan hotel nih.


Via LongCroftCatHotel

5 comments:

xazryx said...

aku pon ta mampu dok hotel .kucing bleh plak .HAHA .

hanjiechan said...

wah~best ni!best ni!i loike!haha..leh anta cik itam kat cni..(berangan)xD

mizan said...

hahah..mahai kot hotel nih,kita yang dok dirumah pon tak tebayaq...

tH said...

huih!!

dasat2..
kucim pun nak manja2..
nak gedik2 duk hotel mewahh!!
hisshh.. jeless tol!

mizan said...

kucing skrg ni dah up to date,mana mau lena atas lantai xpun dlm sangkar masa tuan xda kat umah p holiday.