Pages

Sunday, April 24

Handbag Yang Kewwwlll..!!

Ni ada lagi superkewl handbag yang boleh buat ramai gadis genit yang takda handbag ni terpukau bila adik lembut bawak jenjalan kat tengah-tengah pavilion...kompem ramai akan tengok..hehehe

Tinkerbell Handbag



Tembikai Handbag

Cassette Tape Handbag

Keyboard Button Handbag

Head Handbag

Heel Shoe Handbag

Boombox Handbag

Xposed Handbag

Pistol Handbag

Kiub Rubik Handbag

Kasut Phua Chu Kang Handbag


Camana? Ada pecah menjarum dah hidung hampa bila tengok lagu nih, khas untuk para wanita saja, kalau laki-laki nak pakai aku takmau bagi jaminan apa-apa. K-Pop boy pon boleh pakai gak nih. Ikut pilihan dan citarasa masing-masing, jangan ada yang makan kaki pulak dengan kengkawan...

5 comments:

Abang Zam said...

macam pantek je beg button keyboard tu!!

pfffttt

hahaha

Nava Kishnan said...

very creative, like the watermelon one.

Encik Amie said...

TFA: dia pakai butn cikai ja 2
Nava: nice.

✖[Hanji℮chan N℮kℴ]✖ said...

nk beg kucen!

Encik Amie said...

beg hanjeng adala.huhu